🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس

(ثبت: 236080) بهمن 22, 1399 

– نفس:

با شعرهایم،،،
سال‌هاست تنگی نفس گرفته‌ام!
بگذریم
–خیالی نیست–

وقتی ،
رویایت می تواند؛
— ریه ی یدکم باشد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 22, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • سعید فلاحی

      بهمن 30, 1399

      درود بیکران

      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  3. علی معصومی

    بهمن 22, 1399

    🌹🌿🌿🌿🌿🌹

    • سعید فلاحی

      بهمن 30, 1399

      سپاس

      ارادتمندم

      🙏🙏🍃در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا