🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفشه می کشم

(ثبت: 268661) فروردین 8, 1403 

نقشه می کشم

باید بهانه کنم دیدن تو را
همراه چلچله گل چیدن تو را

در لابلای تماشای لاله ها
ناز و ادا و خرامیدن تو را

شاید نشانه کنم بار دیگری
از هرچه خاطره خندیدن تو را

با گوشه های نگاهیکه میکنی
از پشت پنجره تابیدن تو را

گاهی برای خودم نقشه میکشم
از آب و آینه دزدیدن تو را

یابم از اینهمه زیبایی جهان
دست خدا و تراشیدن تو را

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 8, 1403

    سلام و درود
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
    شعز زیبای خانم ترکاشوند و حضرتعالی چه پیوند زیبایی با سروده ی امروز حقیر دارد!!
    باور کنید تنها عاشقانه هاست که بیشتر دیده و ماندگار می شوند.
    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. برهان جاوید

    فروردین 9, 1403

    درود جناب معصومی ارجمند
    پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا