🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاشی

(ثبت: 252968) آبان 20, 1401 

 

دست هایم را
به پاییز داده ام
تا تو را دوباره بیافریند

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. سیاوش آزاد

    آبان 20, 1401

    سلام
    خوش بازگشتید
    زنده باشید

  2. طلعت خیاط پیشه

    آبان 20, 1401

    درود💐❤️

  3. طارق خراسانی

    آبان 20, 1401

    عززززززیزم

    چقدر مهربونی

    شک نکن دعای تو مستجاب خواهد شد
    خدا را شکر مشکل حل و وارد سایت شده ای

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • فاضله هاشمی

      آبان 20, 1401

      سلام بابا طارق
      بله سپاسگزارم
      ❤️🌹

  4. هیچ کاری از دست پاییز بر نمی آید
    جز گفتن غصه هایش!
    با دست های تو نیز تنها می تواند زانویی بغل کند و با اشک هایش جدل…

    البته کوتاه بسیار خوبی است و من می پسندم و
    متن بالا حاصل دلتنگی….

  5. محمدعلی رضاپور

    آبان 20, 1401

    سلام و درود

  6. سلام ماه بانوی سرزمینم
    بسیار عالی سرودید
    لذت بردم