🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش

(ثبت: 234989) دی 9, 1399 
نقش

تو
پروازسرخ ،
سرباز باور منی
تو
مرزهای غربت دل ، می شکنی
بانگشت سلیمانی
به صبحی دیدنی
بال
در قدس ،
قدم در خون خورشید خود می زنی
طرح گلگون شفقی
به تاری زمین و هر تنهایی
دست تو
یدبیضا یی
یادگار وزینت هر نگین عقیق یمنی
اصلا
یداللهی
انگشتت نقش
خط خونین کشیده ست
به هر کرب وبلایی
و
این یعنی :
راه
به سمت خورشید و ماه
برای خیل ستاره ها به راه روشن رهایی

✍# اکبر رشنو

 

 

 

 

نظرها
  1. 💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • اکبر رشنو

      دی 9, 1399

      درودها بر شما

      سپاس از خواندنتون 🌸🌸🌸

  2. سلام استاد

    عالی ست

    در وبگاه ماه را باید تماشا کرد و رفت نمایش داده می شود.

    دز پناه خدا 🙏👏👏👏👏🙏

    • اکبر رشنو

      دی 9, 1399

      درودها

      فراوان
      بر استاد عزیز م

      جناب خراسانی ارجمند و گرانمایه

      سپاس از حضور ارزشمدار و بی دریغتان

      ومغتنمست اینحضور وارزشمداری

      وبه ویژه انتقال این سروده به وبگاه نیکومنظر ” ماه را باید تماشاکرد و رفت ”

      بسی مایه مباهاتست این بی دریغی و بی مرزی در تسری نیکو یی ها
      که اینچنین کار آفتاب و باران و بهارست
      که در حضرتت تابانست
      قدردانم و سپاسمند در این ارزشمداریتون

      تابان باشید به مهر و نیکوییهای خداوند عزیز

      همیشه سلامت و بهروز وسر بلند و سر آمد بمانید

      با ارادت

      🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌹🌹🌹💐💐💐💐🍃🍃🍃🍃🌈

  3. مينا امينی

    دی 9, 1399

    🌸🌸🌸
    روحشان شاد
    ممنونم از اشتراک گذاری استاد بزرگوار…

    • اکبر رشنو

      دی 9, 1399

      درودها
      بر شما
      بانوی ارجمند

      سپاس که خواندید به مهر

      🌺🌺🌺🌸🌸🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا