🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی بینمت دیگر، چرا؟

(ثبت: 216520) مهر 28, 1398 

گردنت بوی سیگار می دهد
و نفس هایت
خیالی کال از من
و من دلم
فریاد می خواهد درِ گوشِ بی شنوایت،
از دوستت دارم هایی که مترسک آرزویش را دارد!
لعنت به این زندگی
که تمام شهر را
با پیراهنی از عطر تو
به هوای دوباره دیدنت،
دوباره ندیدمت…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا