🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیاز

(ثبت: 216321) مهر 25, 1398 

طولی نمی کشد
باران بند می آید
و می بینی
رنگین کمانت،
یک رنگ کم دارد
مثل، تمامِ من
یک رنگ…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود همشهری شاعرم
    زیبا بود لذت بردم
    رنگین کمان بدون رنگ شما رنگین نخواهد بود
    باران تان پر از رنگ بودن😊

    • درود بر شما
      خوش آمدید شاعر و همشهری عزیز
      ممنون حضورتون هستم
      زنده و پاینده باشید
      در پناه حق

  2. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌿

    • درود بر شما
      بسیار ممنونم از حضور گرمتون
      لطف سرشار و مهربانیتون رو قدر می نهم بزرگوار
      در پناه حق

  3. علی معصومی

    مهر 26, 1398

    درود بر شما
    رنگین کمان دلت
    سبز و
    سبز تر
    🌿🌺🌺🌺🌈

    • درود بر شما

      سپاس از حضورتون دوست گرامی

      زنده باشید

      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا