🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیامدی

(ثبت: 4521) مرداد 5, 1396 

شادیم را
در دوردستها
به قاصدکی سپردم که
بیاورد برای تو…
اما…
نه تو آمدی
و

نه قاصدک…!

(ماجد)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):