🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمکت دو نفره

(ثبت: 222764) اسفند 4, 1398 

 

…!
تو هیچ می دانی؟
انتظار خنده ات
پوسیده بر کُنج چشمانِ مست من…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 4, 1398

    درودتان
    از شما سپیدسرای بزرگوار، دعوت می کنم جایگاهی نیز برای سرایش
    شعر سبز(چندآهنگ) در نظر بگیرید.
    تقدیم به شما:

    http://sherepaak.com/220785/——–

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 4, 1398

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا