🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۲

(ثبت: 238059) فروردین 25, 1400 

 

شعر از این سیاسی‌تر؟!
دنیا بی تو،
زندانی‌ست بزرگ!!!

و من اسیر در سلولی انفرادی
محکوم به ابد وُ
تبعید به قلب بی وفای تو…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_هاشور_در_هاشور
#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷

  2. کبری محمدی

    فروردین 25, 1400

    سلام
    عالی و شیوا
    درودها به قلم زیبای تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • سعید فلاحی

      فروردین 26, 1400

      درود بر شما مهربانو

      ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا