🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۴

(ثبت: 238328) اردیبهشت 3, 1400 

 

مرا از اینجا ببر،
تا خلیج آغوش نیلگونت،
شناور با ماهیان دستانت!
مرا از اینجا ببر،،
مى خواهم “بهشتم”
–جزیره‌ی “تو” باشد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

پ.ن:
الهام گرفته از شعری از بانو لیلا ادبی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 3, 1400

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    در پناه خدا
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. اکبر رشنو

    اردیبهشت 3, 1400

    درود بر شما
    خیلی عالی
    و دستمریزاد
    دوست ارجمندم با شماره ی ۰۹۳۰۰۳۴۳۸۵۴ لطفا تماس بگیرید

  3. کبری محمدی

    اردیبهشت 3, 1400

    سلام
    بسیار زیباست
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا