🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۵

(ثبت: 238329) اردیبهشت 4, 1400 

 

روسری‌ات را کنار بزن!
این مرز پارچه‌ای،
دیواری مرگبار‌ست
مقابل عاشقانه‌های من…

اینجا،،،
سربازی جان بر کف متوقف ست،
پشت خاکریزی پارچه‌ای‌!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 4, 1400

    در چند خط ، تصویری متحرک و پویا را دیدم و این انتقال احساس نویسنده به خواننده جای تحسین دارد .
    درود بر شما

  2. مهدی محمدی

    اردیبهشت 4, 1400

    درود دوست خوبم تشبیهات خوب و روشنی داشت شعرت قلمت ماندگار 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا