🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۰۳

(ثبت: 238647) اردیبهشت 17, 1400 

 

امروزه روز،،،
تفنگم را زمین گذاشته ام وُ
به قلم پناه آورده‌ام!
***
چرا که سرزمینم
خسته از”خون و جسد”،
به تفکری نوین نیازمندست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 17, 1400

    🏵️🌻🌷💐🌺🌸🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1400

    سلام

    عجب سپید زیبا و دارای پیامی عالی

    درودتان

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. کبری محمدی

    اردیبهشت 17, 1400

    سلام
    بسیار عالی نگاشتید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا