🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۴

(ثبت: 223992) اردیبهشت 20, 1399 

 

❆ آمدنت:
ایستاده ام
پای آمدنت!
این را، بدان!
عین مرگ است
“نبودنت”…

❆ می بری حواسم را:
فرق تو با بادهای پریشان
تنها در یک کار است!
باد می آورد
خیالت را
تو می بَری
حواسم را…
❆ فاصله:

تو
به خود می اندیشی
و من
به تو
تو از من
فاصله می گیری
و من
از فاصله میمیرم!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
#هاشور
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 21, 1399

      درود

      🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1399

    سلام
    کوتاه های شما هنیشه موجز و زیبا هستند

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 21, 1399

      درود استاد طارق

      باعث افتخار و مسرت بنده است که اشعار حقیر را مورد مطالعه قرار دادید

      🌹🌺🌸شادکام باشید

  3. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 20, 1399

    درود بر شما جناب فلاحی گرامی
    بسیار عالی و خواندنی👏👏💐

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 21, 1399

      درود و ادب مهربانو

      سپاس

      🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا