🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۶

(ثبت: 223995) اردیبهشت 22, 1399 

 

❆ بهانه:
نارنگی بهانه است
بوی عشق می‌دهند
دستان تو
پوست بگیر این فاصله ها را
من به فصل فصل آغوش تو محتاجم.

❆ مرهم:
تمامِ خیابان های شهر را هم که قدم بزنم،
باز به بازوان تو محتاجم…
به آغوشت،
که دردم را تسکین می‌دهد!
مرا بی تو بودن به
هیچ کاری نیست!

❆ راه:
کدامین راه
تو را
به کلبهٔ قلبم می رساند؟
من، کلبه ای متروکم
منتظر آمدنت
از پای در آورده مرا
انتظار.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 22, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 25, 1399

      درود ارجمند.

      🌹🌷🌺🌸👏👏👏در پناه خدا

  2. امیر جلالی

    اردیبهشت 22, 1399

    نارنگی بهانه است
    بوی عشق می‌دهند
    دستان تو
    پوست بگیر این فاصله ها را

    اشاره به پوست خوش عطر نارنگی و تصور آن بعنوان پرده ای و فاصله ای جدا کننده بین عاشق و معشوق … بی نهایت زیبا بود و دل انگیز نیز…
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 25, 1399

      درودها

      🌹🌷🌺🌸👏👏👏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا