🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۰

(ثبت: 223999) اردیبهشت 26, 1399 

 

– دوست داشتن:
زمستان باشد یا پاییز
اگرچه در بهار جوانه می زنند
اما باور کن!
دوست داشتن،
اگر به جان درخت‌ها بیفتد
چهار فصل سال شکوفه می‌دهند.

– عاشق باشی…
درخت که باشی
و بهار نیاید
هیزم می‌شوی!
فکرش را بکن،
عاشق باشی
و عشقت نیاید…

– عشق:
لیلی و مجنون
شیرین و فرهاد
وامق و عذرا
سعید و لیلا
به نظرت عشاق افسانه ای
تا چند نسل بعد خواهند ماند؟!

– زمستان:
زمستان را دوست دارم
او با سرمایش
تنها فصلی است
که بهانه به دستت می‌دهد
تا خودت را
بیشتر به من بچسبانی!

– بطلان یک فرضیه:
قبل از تو
از عشق
از شعر
و تمام زن‌های جهان بیزار بودم
تو آمدی
و با آمدنت،
تمام فرضیه هایم را
باطل کردی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
┏💕━━━━━━━━━━•┓
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. لیلا طیبی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود و ادب

    وقت بخیر

    زیبا سروده‌های شما جذاب و زیبا و لذت بخش اند

    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا