🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همنفس

(ثبت: 257134) اسفند 19, 1401 

همنفس

همنفس مانند من هرگز کسی شیدا نشد
دلبرش را همچو گل در بر کشد پیدا نشد

دختری بی ادعا، گیسو کمند و خوش ادا
در دلت مانند من یک یار کاندیدا نشد

نازنینت بوده ام در هر مکانی از جهان
بی تکلف در کنارت مانده ام زیبا نشد؟

یار من بیتاب رویت می شوم در هر زمان
می پرستم آن نگاهت، خنده ات بی تا نشد؟

تا نشیند بر دلم هر نغمه ای دیوانه وار
در افق پروانه می رقصد دلت اقوا نشد؟

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1401

    درودتان

  2. طارق خراسانی

    اسفند 19, 1401

    همنفس مانند من هرگز کسی شیدا نشد
    دلبرش را همچو گل در بر کشد پیدا نشد

    دختری بی ادعا، گیسو کمند و خوش ادا
    در دلت مانند من یک یار کاندیدا نشد

    سلام و درود بر خانم آجورلوی عزیز

    غزل عاشقانه ی ریبایی ست

    شاعرِ پاک عجب طبع روانی دارد!
    قولِ احمد به بَرَش گوهرِ جانی دارد [1]

    متحیّر شده ام زین همه غوغاگریش
    بانوی شعر و ادب، شورِ بیانی دارد

    بداهه ای تقدیم شما

    [1]. منظور احمد غزالی صاحب کتاب سوانح العشاق که پیکر جرمی را مرکب جان می داند.

    درپناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • پروانه آجورلو

      اسفند 19, 1401

      درود جناب خراسانی
      بابت بداهه ی بسیار زیبایتان سپاسگزارم
      🌺🌺🌺🌺

  3. علی معصومی

    اسفند 19, 1401

    درودها بر شما
    بانو آجورلو عزیز
    ادیب ارجمند
    ♡♡♡

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    در پناه خدا

  4. مدینه ترکاشوند

    اسفند 19, 1401

    احسنت بسیارزیبا قلمتان نویسا

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 19, 1401

    نازنینت بوده ام در هر مکانی از جهان
    بی تکلف در کنارت مانده ام زیبا نشد؟

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و هنرمندو با ذوقم

    سرکارخانم آجورلو

    دست و دلو لب هر سه مریزاد عزیزا

    زیبا و دوست داشتنی و صمیمی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

  6. صفا یغمایی

    اسفند 19, 1401

    درودبرشما بانواجورلوی عزیز
    خیلی زیباست
    لذت بردم
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا