🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هی شعله بر کش

(ثبت: 253049) آبان 23, 1401 
هی شعله بر کش

 

من اشک ِ یک آهم
چسم انتظاری مانده بر راهم
کی می شوی همسایه با من ای زلال ِ عشق
دل مرده از این بغضِ همراهم
من مست و گمراهم

زندان ِ من خاک است
چشمم بر آوازی بر افلاک است
بگشا قفس را کن رهایم از دل ِ دوزخ
از بی صدایی ها دلم چاک است
آزرده غمناک است

امشب صدایم کن
با سوز ِ عشقی آشنایم کن
جاری به لبها قل هو الله و احد دارم
هی شعله برکش هی فنایم کن
از من رهایم کن

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 23, 1401

    درود بر شما استاد گرانقدرم بانو طلای کرمانی

    زیبا ست

    همیشه عالی می سرایید

    زنده باشید به مهر

    💐🍃🙏👏👏👏👏🌺

  2. استاد ارجمند
    زیبا بود
    لذت بردم
    سپاس

  3. محمدعلی رضاپور

    آبان 23, 1401

    سلام و درود و احسنت بر شما🌹🌹🌹

  4. سلام و درود استاد بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. زهرا آهن

    آبان 24, 1401

    لذت بردم از قلم توانای شما

    قلمتان نویسا

    شاد و پیروز باشید🌺🌸🌺

  6. فاضله هاشمی

    آذر 1, 1401

    بسیار زیبا سرودید بانو 👏👏👏🌹👏👏🌺🌺🌺

  7. محمد حسنی

    آذر 1, 1401

    درود خیلی زیبا بود و دلنشین
    موید باشید
    در پناه خدا🌹

  8. غلامحسین جمعی

    آذر 1, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم
    سرکارخانم طلعت خیاط پیشه

    به به
    چه زیبا
    چه فریبا
    چه دوست داشتنی
    چه فرم وساختاری دوست داشتنی
    و در نهایت چه موسیقی و حالو حس عرفانی تودل برویی

    دستمریزاد که لذت بردم

    نویسا و خوش ذوق و همواره سرحال باشی

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  9. علی معصومی

    آذر 7, 1401

    درودها بانو خیاط پیشه عزیز
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا