🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وامانده

(ثبت: 256848) اسفند 18, 1401 

 

پیداست که در اسارتش واماندی
در راز عبادت خدا جاماندی
چون چشم به زیر پلکهایت خفته
صد فاتحه بر معرفت خود خواندی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

  2. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1401

    سلام و درود

    عااااالی ست

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا