🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه‌یِ نحس

(ثبت: 254585) دی 15, 1401 

 

چِقَدَر واژه‌یِ نحسی است دریغ

در دلت دارد اگر درد درنگ،

بر سرت،

سایه افکنده اگر یأس کریه،

بر نمی‌تابد اگر حوصله‌‌یِ آینه‌ات هیچ مرنج

یا اگر،

بغض، بغرنج‌ترین مسأله‌یِ حنجره‌ات گشت، ننال

گردن افرازیِ یک آهِ سترگ،

عرصه را تنگ کند بر نَفَسَت

کال‌امّید‌ترین عاشقِ این شهر تویی

چون هواخواهِ تو ماتم شده‌ است،

با خودت قهر تویی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 15, 1401

    درود بر شما جناب استاد حاج محمدی گرامی

    زیبا سرودید

    بهره بردم

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  2. طارق خراسانی

    دی 15, 1401

    کال‌امّید‌ترین عاشقِ این شهر تویی

    چون هواخواهِ تو ماتم شده‌ است،

    با خودت قهر تویی

    سلام استاد

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌👌❤️🌱

  3. سیاوش آزاد

    دی 15, 1401

    سلام موید باشید
    یک قافیه گویا بیش تر نداشت قهر و شهر

  4. سلام و درود و ارادت خدمت حضرت دوست و استاد گرانقدر❤️🙏