🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وجودش

(ثبت: 223320) اسفند 11, 1398 

 

غمگینی چرا بانوی شعرهایم
چه میخواهی؟
دیدنش
دستانش
یا که دوست داشتنش
تو فقط لب تر کن
بگو چه میخواهی؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حامی شریبی

    اسفند 11, 1398

    اصلی ترین عامل شعر ، و وجه تمایز آن با نثر را خیال می نامند.
    خیال ، کلام را تصویر گونه می کند
    فراتر از مرز شخصی خود بیندیشید چون خاطرات خصوصی شما شعرتان را دارای تاریخ مصرف میکند و مخاطبانتان را محدود

    درودتان باد گرامی
    دلتان پراز روشنایی و نور
    💐💐💐

  2. محمدرضا نعمت پور

    اسفند 12, 1398

    درودها جناب شریبی
    این نوشته اصلا جزو خاطرات خصوصی بنده نیست
    جور دیگری بر این این نوشته
    و منظره نگاه کنید
    مثلا پر از دوست داشتن و فداکاری
    یا نامید نباش و به هدفت فکر کن
    و غیره
    موفق باشید و تندرست🌺🌺🌺🌺🌺
    شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا