🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وداع شاعر

(ثبت: 6020) اردیبهشت 29, 1397 
وداع شاعر

غزلی به یادگار در پاسخ به تصمیم فرشته نجاتم که فرمود با قلم وداع میکند

وداع شاعر………………

ای آنکه گفتی بعد از این ،،از شاعری دوری کنی

گفتی نمی خواهی دگر ،،این مشق کیفوری کنی

گفتی و سوزاندی مرا تا انتهای باورم

تا کی مرا مانوس با ،این زخم ناسوری کنی

ای گلرخ جانانه ام ،،،شعر از تو جاری می شود

جایز نباشد این چنین ،،ترک وفاداری کنی

عمری است دنبال دلی گشتم برای همدلی

ای همکلام خسته ام ،از چه ز من دوری کنی؟؟؟

از دردهایت آگهم ،لکن مرا ناجی تویی

خبط و خطایم عفو کن خواهم مرا یاری کنی

باور نکردی درد من ،دردت به جان خسته ام

باشد حرامم عافیت ،تا شعر خود جاری کنی

ای پاک دامن،ای مَلِک،،ای سمبل مهر و ادب

بودم و یا رفتم مباد،یک دم تو کم کاری کنی

شاعر بمان ،ای نازنین ،شعر از تو جان گیرد همی

آرام میگیرم اگر ،مشق وفاداری کنی

تقدیم به فرشته نجات،مظهر ادب ،بخشایش گر خطاهای من حقیر …….

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 29, 1397

    درود دوست گران قدر جناب احمدی

    سروده اید و خوش سروده ای ست.بر آمده از جان و دل و لاجرم دلنشین.

    پیداست که احساست جریحه دار شده و بداهه ای زیبا گفته ای.اگر قافیه را تغییر نمی دادی از آنچه که هست زیباتر می بود 

    احساس پاک و نجیبت همواره جوشان باد.

    مانا باشید

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 30, 1397

      سلام و درود بر جناب احمدی عزیز

      بسیار زیبا ست 

      موفق و موید باشید 

      در پناه خدا

      • علی احمدی

        اردیبهشت 30, 1397

        کرنش بنده حقیر را پذیرا باشید استاد گرانمایه جناب خراسانی والا

    • علی احمدی

      اردیبهشت 30, 1397

      عرض ادب و احترام جناب استاد زمانیان 

      درست اشاره فرمودین به شدت احساسم ملتهب گشت چون میدیدم اتفاقی تلخ را 

  2. Z .M

    اردیبهشت 30, 1397

    درود برشما استاد مهربانم

    بسیار بسیار زیبا و عالی

    قلمتون هماره مانا و نویسا

    بدرخشید به مثل خورشید در افق روشنایی و امید

    در پناه حضرت حق پایدار و برقرار باشید.

    • علی احمدی

      اردیبهشت 30, 1397

      عرض ادب بانو میرزایی مهربان امید که موثر باشد و مفید لطف نمودین 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا