🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وشان

(ثبت: 236995) اسفند 30, 1399 

 

وشانی زۆر نێو دەمم تلۆڤە کرانە!
بەڵام،
تەنانەت نێوی تۆس
کە لەگەڵ هەر شێعرێک دا
–دیتە دەر!!!

☆ برگردان فارسی:

در دهانم، واژه‌های تلنبار شده بسیار‌ند!
اما تنها تویی،
كه با هر شعر–
از دهانم بیرون می‌آیی.

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 30, 1399

    سلام و درود بر عزیز جان و همرااه همیشه خوب پاک

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌹🌿

  2. کبری محمدی

    اسفند 30, 1399

    سلام
    در آستانه سال نو سال خوب و خوشی را برای تان آرزومندم
    لحظه هایتان به سرسبزی بهار
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا