🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وعده‌ی دیدار

(ثبت: 236096) اسفند 7, 1399 

– وعده‌ی دیدار:

به کوه طور، دوخته‌ام
چَشم‌های بی‌رمقم را
ای خداوندگار غایب، و حاضر!
موسی شده‌ام وُ،
پیله کرده‌ام؛
به اریکه‌ی بلندت…

–کی اجابت می‌کنی؛
وعده‌ی دیدار را؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اسفند 7, 1399

    دستمریزاد
    رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اسفند 20, 1399

      درود و ادب

      وقت بخیر

      ممنونم

  2. فاضله هاشمی

    اسفند 27, 1399

    زیبا🌹🌹🌹🌹🌹بسیار زیباست

  3. محمدرضا شكري

    مهر 22, 1400

    بسيار پربار و عالي

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا