🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقتی تمام حوصله ات درد می شود

(ثبت: 776) بهمن 22, 1394 

وقتی دلت گرفته ، هوا سرد می شود

وقتی تمام حوصله ات درد می شود

وقتی جواب مهر تو با سنگ می دهند

یعنی که دوره، دوره ی نامرد می شود

بهتر سکوت بر لب تو پاسبان شود

اینگونه غم ز سینه ی تو طرد می شود

این شعر من به باغ تمنای چشم توست

دانم به دشت سینه گل آوَرد می شود

در کوچه باغ گوشه ی چشمت ، غزل بخوان

هر مصرعش علاج دو صد درد می شود