🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وَ یعنے: وقتےڪہ!

(ثبت: 260541) خرداد 13, 1402 
وَ یعنے: وقتےڪہ!

ـــــــــــــــــــــــ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّڪَ الْفَرَج
ـــــــــــــــــــــــ

شنبــہ جمعـہ است
وَ یڪ‌شنبــہ جمعـہ
وَ دوشنبـــہ جمعـہ
وَ سہ‌شنبــہ جمعـہ
وَ چهارشنبـہ جمعـہ
وَ پنج‌شنبــہ جمعـہ
وَ هفت‌شنبہ جمعـہ

 

هفتہ هفتہ
بہ زبانِ رسمےِ عشق
هم‌ذاتِ اسلیمےِ چشم‌
هم‌چشمِ چراغانےِ شهر
چشم‌چشمِ تماشاچـےِ توأم!

 

دلدارِ گلچین
جمهورےِ آیینہ
پایتختِ آدینہ
همیشہ بـےچاره دل
یڪ‌روز از ساعتِ آینده عقب‌ترست!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّـدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هنـد. دهلے‌نو
ـــــــــــــــــــــــ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّڪَ الْفَرَج
ـــــــــــــــــــــــ