🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پائیز زیبا

(ثبت: 234320) آذر 18, 1399 

پائیز زیبا

آشنای لحظه های رنگ رنگ
آی، ای پاییز زیبا و قشنگ

شاخه را دادی به دوش بادها
برگ رقصاندی به روی تخته سنگ

وای از دست تو و پای نسیم
گرم و سرد فصلهای شوخ و شنگ

گرچه با خود عشق را آورده ای
اندکی ای کاش می کردی درنگ

خش خش پایت طرب آلود باد
پشت هر دیوار با دل های تنگ

بعد هم فصل زمستان می رسد
گرگ، آهو… ردِّ پاهای پلنگ

باد با خود عمر ها را می برد
وای بر احوال ما و پای لنگ

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 18, 1399

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

  2. سمیه صباح

    آذر 18, 1399

    استاد بزرگوارم جناب استاد معصومی ارجمند
    سلام و عرض ادب و احترام
    چقدر خوشحالم که سلامت هستید و آسمان این محفل ادبی به نور ستاره ی وجودتان منور گردیده است.

    سعادت یافتم غزل زیبای دیگری از قلم خوش نگارتان بخوانم.

    بسیار زیبا و ناب و دلنشین است بزرگوار.
    دست مریزادها
    برقراری وجود ارزشمندتان را آرزوست.
    پاینده باشید ان شای الله🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
    🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    آذر 18, 1399

    سلام

    چقدر شعر با شکوهی. به جرأت می گویم هم یکی از آثار ممتاز شماست و هم اگر کشف شود قرن ها ورد زبان ها خواهد شد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  4. رضا محمدصالحی

    آذر 18, 1399

    وای از دست تو و پای نسیم
    گرم و سرد فصلهای شوخ و شنگ

    گرچه با خود عشق را آورده ای
    اندکی ای کاش می کردی درنگ

    درود بر شما
    خوشحالم سلامت هستید 🌺🌺🌺

  5. جواد مهدی پور

    آذر 18, 1399

    سلام و ارادت محضر استاد معصومی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر پاکتان

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏💐

  6. سلام و درود استاد معصومی
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  7. رسول رشیدی راد

    آذر 19, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما عزیز گزامی
    لذت بردم و فیض بردم
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹

  8. مينا امينی

    آذر 19, 1399

    درود بزرگوار
    امیدوارم که حالتون خوب شده باشه…
    خوشحالم ازینکه شعر دیگری از شما خواندم

    مانا باشید به مهر🙏🌸

  9. لیلا صالح

    آذر 20, 1399

    سلام و درود بر مهربان استاد بزرگوارم.
    سعادتی بود که بار دیگر میهمان سروده ی زیبایتان باشم.
    امیدوارم که بهبودی کامل حاصل شده باشد.
    سلامتی شما آرزوی ماست.
    در پناه حق برقرار باشید.
    یا هو.🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا