🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاسکِ استوکس بعداز قتلِ کالیوپ

(ثبت: 250799) شهریور 14, 1401 
پاسکِ استوکس بعداز قتلِ کالیوپ

 

از شعر بیزارم، از شاعران بیزار

از واژه و حرف و دفترچه و خودکار

از عرضِ بی عرضِ موهومِ تک‌ بیتی

از خواندنِ نثرِ مکروهِ پُر تکرار

از شخصیّت‌‌سازی در شعرِ نیمایی

از فرمِ الفاظِ مصنوعیِ اشعار

از شکلِ اوزانِ آلوده با تقطیع

از هجّی و صرفِ افعالِ سهل‌انگار

از ذاتِ بدذاتِ هر چامک و سپکو

از صورتِ زشتِ صد قالبِ بُودار

از حالِ بی حالِ قالِ ملال‌انگیز

از حجمِ بی حجم و گفتارِ بی گفتار

از فکرِ مسمومِ تشبیهِ تحمیلی

از جوشش و کوشش در اکثرِ آثار

از وقتِ بی وقتی، تا لحظهٔ بعدی…

از شعر بیزارم، از شاعران بیزار

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

نظرها
  1. پروانه آجورلو

    خرداد 18, 1402

    درود جناب لاهیجی
    البته شما از شاعران بیزار نیستید
    از شاعر نماها بیزارید 🙂
    قلمتان مانا🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا