🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 219628) آذر 27, 1398 

 

غزل میسرایم به نام پدر
که باشد سراسر به کام پدر

شکوه و صلابت از آن کسی
که یک عمر باشد غلام پدر

به دستان پر مهر او بوسه زن
که واجب بُوَد احترام پدر

و اما چه خوشبخت باشد کسی
که در گوش دارد، پیام پدر

فقط مرد بودن نشد رسم آن
که هر کس رسد بر مقام پدر

به یک خانواده امان و پناه
شدم محو نام و مرام پدر

غزل گفته ام، پر ز ناگفته ها
من و قصه ی ناتمام پدر

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. آذر رئیسی

    آذر 27, 1398

    عالی بود👌👌👌
    درود برشما و قلم شیوایتان

  2. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    درود آقای قالیباف
    سپاس از اشتراک گذاری
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 27, 1398

    درودتان
    احسنت🌹🌹🌹

  4. علی معصومی

    آذر 27, 1398

    سلام و درود
    🌷🌸🌹🌸🌷🌸🌷

  5. طارق خراسانی

    آذر 27, 1398

    به یک خانواده امان و پناه
    شدم محو نام و مرام پدر

    غزل گفته ام، پر ز ناگفته ها
    من و قصه ی ناتمام پدر

    🌹🌹🌹

    سلام و درود

    افرین بر این طبع روان و عشقی زلال

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

    • درود بر شما استاد

      سپاسگزارم از لطف و توجه شما

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

  6. سپیده طالبی

    آذر 27, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب قالیباف گرامی

    خوش آمدید بزرگوار
    سروده ای زیبا و درخور خواندم چون همیشه
    درودتان باد🌺

    • سلام و عرض ادب استاد

      باعث افتخار بنده هست که در این محفل هم در محضر شما هستم

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

  7. اثر نابی خواندم
    موضوع عالی و دوست داشتنی انتخاب کردی
    درودها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا