🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پروفسور بالتازار لطفاً دستگاه کورتاژِ لبخند بساز!

(ثبت: 255777) بهمن 13, 1401 
پروفسور بالتازار لطفاً دستگاه کورتاژِ لبخند بساز!

سیبِ سینه‌سرخ
سیبِ بی لبخند
سیبِ بی مکث
سیبِ بی لنز
سیبِ بی دوربین
از شاخه نزدیک‌تر بیا
عِطرت برعکسِ قدیم
نیفتاده در عکس
مگر تورا چند چشمِ یتیم
حسرت خورده
اشک بالاآورده است!

 

ـــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

پ ن:

خورشید یرقان گرفته
دوربینِ مارشِ عزا پخش می‌کند
آب از آب تکان نمی‌خورد،
با نشخواریدنِ خُرناس
می‌چرخد و می‌چرخد توربینِ کوربینِ سیاست!

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    عرض ادب

    سلامت باشید

  2. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    روز بخیر

    از لطف و بزرگواری حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

    سلامت باشید و مستدام

  3. سلام و درود حضرت استاد جمعی

    شب خوش

    از لطف و بزرگواری حضرت‌عالی
    سپاسگزار و خاکسارم

    سلامت باشید