🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریدن!

(ثبت: 224673) فروردین 31, 1399 

 

زیباترین
” تولد ”
دنیا را هم
برایش میگرفتم
نمی ماند
تازگی ها به ” بالهایش ” میبالید
هوای پریدن
کرده بود
آخرش هم پرید…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فروردین 31, 1399

    درود زیبا سروده اید🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا