🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه ۰۱۷

(ثبت: 224078) خرداد 19, 1399 

 

❆ دستان پدر:
گونی های سیمان می دانند
چرا کارگر پیر
صورت دخترک خود را
نوازش نمی کند.

❆ باران:
مدتهاست
خشکسالی بی معنی است؛
از چشم های دلتنگِ من
همیشه باران می بارد

❆ دیدار:
گو آمدنت را!
که با هر قدم ای یار
ویران تو کنی
این خانهٔ تنهاییِ ما را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 19, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای فلاحی عزیز
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    گونی های سیمان می دانند
    چرا کارگر پیر
    صورت دخترک خود را
    نوازش نمی کند.
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    خرداد 19, 1399

    👏👏👏

  3. مینا یارعلی زاده

    خرداد 19, 1399

    درود بر جناب فلاحی کوتاه سُرای بسیار توانمند👏👏👏

  4. موسی ظهوری آرام

    خرداد 19, 1399

    دست مریزاد
    وسلام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا