🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیراهن دلتنگی

(ثبت: 244228) دی 17, 1400 

 

آویخته ام به رخت‌آویز،
–دلتنگی‌هایم!
وقتی که “تو” هستی
به در می‌آورم
این پیرهن گشاد را…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. 🌿🌿🌿

  2. طارق خراسانی

    دی 17, 1400

    سلام و درود

    سپید زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  3. محمد حسنی

    دی 17, 1400

    درود🌨🌨

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا