🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیشکش

(ثبت: 215591) مهر 11, 1398 
پیشکش

 

عشـق ایمــان ‌مرا سوزاند، دنیا پیشکش
هرکه میخواهد بسوزاند، تمـاشـا پیشکش

شور و شادی مرا خاموش‌ کردی خوب من
بعد از این بادیگری‌ خوش‌ باش، باما پیشکش

با غَمَت سر میکنم‌ من‌ لحظه‌ها را تک‌ به‌ تک
تا که هستم در کنارم باش، فردا پیشکش

ماهی تُنگ شب‌ِ عیدم، غمم را چاره کن
قدر یک قطره کنارم باش، دریا پیشکش

هیچ چیـز دیگری باقی نمانده بین‌مان
حرمت “من” را بداری گفتن”ما” پیشکش

من‌ که باور کرده‌ بودم حرفهایت را ولی
پای پیمانت بمانی کاش، امضا پیشکش

چشـم‌هایت را نمیخواهم برایم تر کنی
بر دلم تیغـی نزن دیگر، مُدارا پیشکش

با منی که دور تو گردیده ام دیگر چرا
زخم بر جانم نزن جانا، مُداوا پیشکش

#بهاره_کیانی
۹۸/۲/۱۹

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 11, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    شعر زیبایی بود علی الخصوص این دو بیت

    با غَمَت سر میکنم‌ من‌ لحظه‌ها را تک‌ به‌ تک
    تا که هستم در کنارم باش، فردا پیشکش

    ماهی تُنگ شب‌ِ عیدم، غمم را چاره کن
    قدر یک قطره کنارم باش، دریا پیشکش

    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    مهر 11, 1398

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺👏

    در غروب روز گاری خسته از دلواپسی
    یک شبی با ما سحر کن شام یلدا پیشکش
    🌿

  3. سلام و درود بر شما بزرگوار

    شعر زیبا و پر باری بود

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. جواد مهدی پور

    مهر 11, 1398

    مِهر زن ها را اگر از قلب خود بیرون کنی
    مثل مجنون می شوی در عشق لیلا پیشکش

    سلام و احترام

    زیبا و دلچسب سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر بانو کیانی گرامی

    💐💐💐

  5. ماهی تُنگ شب‌ِ عیدم، غمم را چاره کن
    قدر یک قطره کنارم باش، دریا پیشکش

    سلام و درودها

    استاد ارجمند

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  6. طارق خراسانی

    مهر 11, 1398

    ماهی تُنگ شب‌ِ عیدم، غمم را چاره کن
    قدر یک قطره کنارم باش، دریا پیشکش

    سلام بهاره ی عزیز
    الحق غزل زیبایی ست
    خیلی عالی ست
    بروم و دوباره بخوانم و حظ کنم

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا