🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیله

(ثبت: 399) آذر 30, 1394 

پیله … تنهایی توست
که تنیدی …
تا که زیبایی آن روح بلند …
از نگاه دگران دور شود…
از نگاه دگرانی که به جز تن ،
نتوانند به عمق دل تو راه برند …
یک دل عاشق و یک روح بزرگ ،
در شبی ،
یا در آن سو، به سحر ،
بدرد پیله تنهایی تو …
به نگاهی که ز عمق دل بیتاب
نثار تو کند …

مجید مصطفوی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما

    بسیار زیباست

  2. زهره خسروی

    دی 1, 1394

    سلام

    لذت بردم

    در شبی ،
    یا در آن سو، به سحر ،
    بدرد پیله تنهایی تو …
    به نگاهی که ز عمق دل بیتاب
    نثار تو کند …

  3. عسل رادمنش

    دی 1, 1394

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا