🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیلهٔ تنهایی

(ثبت: 237982) فروردین 23, 1400 

 

شب که میشود
خیالت بر تن تب دار تنهاییم
پیله می تند
و اما..
صبح که میشود
پروانه وار
در آغوش نسیم رقصان میروی
و من بی تو
در پیله ی متروک خیال
غمگنانه میمیرم

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 23, 1400

    و من بی تو
    در پیله ی متروک خیال
    غمگنانه میمیرم

    🌹🌹🌹🍃🍃🍃

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 26, 1400

      درودها و سپاس ها
      زیبا نگاه و دلنشین حضور
      ایام بکام معزز
      🌹🌸🌹

  2. علی معصومی

    فروردین 23, 1400

    🌷🌹🌿🌿🌿

  3. کبری محمدی

    فروردین 23, 1400

    سلام مهربانو
    بسیار زیبا عالی و بااحساس قلم زدید
    درودها بر احساس زیبای تان
    سروده های تان را دوست دارم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 26, 1400

      سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرار باشید
      بمانید به مهر
      🙏🙏🌹🌸🌸

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 24, 1400

    زیبا و پرسوز🍃🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا