🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پ مثل پدر

(ثبت: 214632) شهریور 17, 1398 

سرگردانم
در این برهوت خانه
خسته از جسمم
بیزار از گلهای زیبای باغچه
وقتی صدای پدر در خانه نیست
نبودش را
تیک تاک ساعت
و بغض های مادر
به رخم می کشند
من بیزارم
بیزار از خانه ی پدری ، بدون پدر
از دلتنگی های مداومِ مادر
و این تقدیر
که دیوانه می خواهد مرا!

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1398

    ❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا