🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چاره نبود

(ثبت: 256062) بهمن 20, 1401 

 

مانند تواَش پَری چو رُخساره نبود
دل باختمت جز این مرا چاره نبود

تقصیرِ مرا ببخش و از آن بِگُذر
پیراهنم از عقب اگر پاره نبود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 20, 1401

    سلام و درود بر حضرت استاد ابراهیم حاج محمدی گرانمهر

    بسیار عالی ست

    در هر قالبی اراده بفرمایید شاهکاری خواهید آفرید

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 20, 1401

    سلام
    بخشیدن و گذشتن قرابت معنایی بعضا دارند

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 20, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم
    جناب حاج محمدی

    رباعی زیبایی ست گرامی
    دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • درود فراوان حضرت دوست جناب جمعی عزیز و گرامی.
      🌹🌹🌹🌹🌹ممنون و سپاسگزارم بزرگوار. زنده باشید🙏

  4. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 20, 1401

    درود بر استاد سخن جناب حاج محمدی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید

    👏🌺👏🌺👏