🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک ۰۰۴

(ثبت: 14176) بهمن 21, 1397 

♡ پنهان مي كنم
جاي خالي ات را
لابه لای خاطراتمان
مثل كودكي
که ترسش را زير پتو
خواب می کند.

♡ دیشب
باران‌‌‌‌‌‌
نبودنت را
به گریه نشسته بود.

♡ شعرهايم خیلی ساده اند
آنقدر
كه كودكانه اعتراف مي كنند
دوستت دارم!

♡ کف ماهی تابه ها
جای ماهی های ترسوست
ما که شیرماهی ایم
در عمق اقیانوس ها جای داریم.

♡ دیر رسیده ای
محبوب من
آنقدر دیر
که دیگر
هیچ اتفاق عاشقانه ای
قرار نیست بیافتد
جز بارش بارانی از چشمانم!
گاهی
تاوان دیر رسیدن
تنها
با عمری گریه پرداخت می شود!.

 

سعید فلاحی
[زانا کوردستانی]

 

 

نظرها
  1. سلام و درود🌸🌸🌸🌸🌸

    • زانا کوردستانی

      بهمن 22, 1397

      درود بی پایان

      سپاس شما را…

      در پناه حضرت دوست

  2. اسماعیل علیخانی

    بهمن 22, 1397

    سلام
    آفرین

    • زانا کوردستانی

      بهمن 22, 1397

      درود بی پایان

      سپاس شما را…

      در پناه حضرت دوست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا