🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمهایت شبیه سابق نیست

(ثبت: 214) آبان 22, 1394 
چشمهایت شبیه سابق نیست

چشمهایت عجیب , آرامند
امتداد عمیق دریاها
حجم بغضی که از تو لبریز ست
میکند شاعری در این دنیا

میشوم شاعری که نقاش است
رنگهایی که با خودم تنهاست
حس تلخی شبیه یک لبخند
طرحهایم همه مونالیزاست

بغض هایی که در گلو دارم
مثلی ابری که اشک می ریزم
از خودم هم کناره میگیرم
در نگاهت شبیه پاییزم

در هیاهوی چشم دریاییت
من عبور پرنده ای هستم
انجمن های شعر فهمیدند
عشق تو کار داده بر دستم

در هوایی که از تو خالی شد
عشق من، ذره ذره می میرم
پشت کردی به عشق و احساسم
از همه انتقام می گیرم

در فضایی شبیه مولن روژ 1
توی آغوش مرگ می رقصم
ای دریغا طناب کوتاه ست
از پریدن ولی نمیترسم

"چشمهایش شبیه سابق نیست"
مثل یک قصه ی پر از ابهام
مرگ خود را همیشه می دیدم
مرگ خود را شبیه یک اعدام

**************************
با تشکر فراوان از استاد عزیزم جناب میرانی
که در ویرایش این شعربسیاربه بنده حقیر کمک کردند.
بسیارسپاسگزارم بابت کمک راهنمایی و نقد ارزشمندتان
بند آخر هدیه ارزشمند استاد میرانی است که زینت بخش این چهارپاره شده است

1. مولن روژ شاهکار نقاش بزرگ تولوس لوترک میباشد. کافه ای بسیار معروف در فرانسه .
همین تصویری که در این پست آمده است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 22, 1394

    در هیاهوی چشم دریاییت
    من عبور پرنده ای هستم

    انجمن های شعر فهمیدند
    عشق تو کار داده بر دستم

    سلام سمانه ی عزیز

    بسیار زیباست آفرین

    کار داده بر دستم بوده انگار موقع تایپ متوجه نشده اید …

    در پناه خدا……………………………………………………………..

    • سمانه تیموریان

      آبان 22, 1394

      سلام خدمت استاد عزیزم

      واقعاچشم رنجه کردین استاد. ممنون از حضور پرمهرتون

      بله حق باشماست اصلاح میکنم

      اگه هنوز چیزی مینویسم فقط و فقط بخاطر شماست

      هیچوقت تشویق حمایت و آموزشهای شمارو فراموش نمیکنم.

      اولین کسی بودیدکه ازم خواستید بجای زمین گذاشتن قلم بنویسم. و چقد تشویق و کمکم کردید

      امیدوارم بتونم محبتهاتونو جبران کنم. میدونم هنوز در نوشتن خیلی ضعیفم

      ولی تمام تلاشمو میکنم.

      بسیارممنونم. خوشحالم که افتخارشاگردی شمانصیبم شد. امیدوارم بتونم جبران زحمات شما رو بکنم 

      می آموزم در محضرتون استاد عزیزم

      همیشه شاد و سالم باشین

  2. حیدرمیرانی

    آبان 22, 1394

    سلام بانوی نازنین . زحمت اصلی را خودتان کشیدید! من فقط چند کلمه را جا بجا کردم . ذوق  و قریحه خودتان عالی است بانوی نازنین

    • سمانه تیموریان

      آبان 22, 1394

      سلام و عرض ارادت و خیر مقدم

      چشم رنجه فرمودین استاد.

      واقعا ممنونم خیلی کمکم کردید .

      بخدا خیلی از اساتیدعزیز خجالت میکشم .ظاهراشاگرد تنبلی هستم 

      می آموزم از محضرتون 

  3. نگار حسن زاده

    آبان 23, 1394

    سلام سمانه بانوی عزیز….احسنت بانو….بسیار زیبا بود….لذت بردم ….و سپاس از استادگرامی جناب میرانی…سلامت و سعادتمند باشی آسمان مهربانم

  4. درود و آفرین و مرحباها….بسیار ستودنی است.محظوظ شدم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا