🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم قمر

(ثبت: 214278) شهریور 11, 1398 
چشم قمر

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

از هر طرفی حربه ی تزویر زدند
تا که نرسد به خیمه شمشیر زدند

چون که قدشان به قد ساقی نرسید
در چشم قمر حرمله ها تیر زدند

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

#یاقمرالعشیرة

#اسماعیل‌علیخانی

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 11, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتون با مولا🍃

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 11, 1398

    سلام جناب علیخانی عزیز

    آسمانی سرودید

    مأجور باشید

    💐

  3. طارق خراسانی

    شهریور 11, 1398

    سلام و درود
    الحق زیبا و جانسوز سروده اید
    اجر شما با خدای شهیدان کربلا
    در پناه خدا🌿❤️🙏🌿
    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  4. مينا امينی

    شهریور 11, 1398

    درودها هنرمند
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا