🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه می خواهی

(ثبت: 263249) شهریور 3, 1402 
چه می خواهی

چه خواهی کرد؟

سرآغازم چنین شد لحظه پایان چه خواهی کرد؟
بگو آخر تو با دلخسته ای ویلان چه خواهی کرد؟

نمی دانم در این راهی که دنبال تو می گردم
در آخر با من سرگشته و حیران چه خواهی کرد؟

اگرچه برده ای از یاد خود قول و قرارت را
مرا با کوچه های بی سر و سامان چه خواهی کرد!

به بادم داده ای و آخر این کار معلوم است
که با افتاده کاهی در دل طوفان چه خواهی کرد

از اینکه هستی ام بازیچه ی ناز و نگاهت شد
ببین روزی برای دادن تاوان چه خواهی کرد؟

بتازان هر چه میخواهی سمند سرکش خود را
اگر روزی بیافتد اسبت از جولان چه خواهی کرد؟

اگر چه تشنه لب بردی لب دریا و آوردی
مرا با ساحل سبز سبکباران چه خواهی کرد

کسی از بی وفایی های تو با من نمی داند
اگر افشا شود در بین این و آن چه خواهی کرد

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. سینا دژآگه

    شهریور 3, 1402

    سلام و عرض ادب جناب معصومی زیباسرا
    بتازان هر چه میخواهی سمند سرکش خود را
    اگر روزی بیافتد اسبت از جولان چه خواهی کرد؟
    درودها بر شما. غزل ارزشمند و زیبایی‌ست.
    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

  2. معین حجت

    شهریور 3, 1402

    مثل همیشه روان و دلنشین…
    درود👏👏👏🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    شهریور 3, 1402

    بتازان هر چه میخواهی سمند سرکش خود را
    اگر روزی بیافتد اسبت از جولان چه خواهی کرد

    سلام‌ و‌ درود بر یار خراسانی آم

    مانند همیشه زیبا و شیوا سروده اید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  4. درود و احترام
    جناب مهندس معصومی شاعرگرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین است زنده باد
    پیروز باشید و پاینده

  5. فیروزه سمیعی

    شهریور 3, 1402

    درودتان باد جناب استاد معصومی ادیب گرانقدر 🌞
    غزل موزون و دلنشین سروده اید ارجمند 🌹☘️🌸 و زیبا و خوش هم خوانده اید
    زنده باد👏👏👏👏💯🌸🍃
    نویسا مانید وسبز باشید و سرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  6. استاد معصومی نازنین
    ادیب فرهیخته

    چقدر زیبا می سرایید
    چقدر ظریف می سرایید
    چقدر دلنشین
    چه می کنید به این دلهای دلشده ، که هر کدام با خواندن غزل تان در فراسوی مرزهای خیال بال می گشایند .
    مرحبا
    مرحبا
    لذت وافر بردم
    مهرتان ماندگار

  7. مریم محبوب

    شهریور 4, 1402

    🌺🌸🌺🌸
    درود بر شما استاد گرانمایه
    بسیار زیبا و پر معنا
    🌺🌸🌺🌸

  8. درود حضرت دوست🌺🌺🌺🌺🌺

  9. امید کیانی

    شهریور 5, 1402

    بتازان هر چه میخواهی سمند سرکش خود را
    اگر روزی بیافتد اسبت از جولان چه خواهی کرد؟

    درود و عرض ادب استاد و همکار ارجمندم🌹🌹
    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا