🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ژنومِ مردهٔ سلولِ انفرادی

(ثبت: 255257) بهمن 2, 1401 
ژنومِ مردهٔ سلولِ انفرادی

 

نخِ اخمی که بر پیشانی ما ست

نشــــانی از جنونِ آنی ما ست

دلم با غــم بداهـــه می‌نویسد

شکستن عادتِ مجّـانی ما ست

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    وقت بخیر
    از مهراندیشی و محبت شایان شما بزرگوار سپاسگزارم

  2. سلام و درود عزیز دل جناب رضاپور

    وقت بخیر
    خدا قوت

    بزرگوارید و کوچک نواز

  3. سلام و درود جناب استاد جمعی گرانقدر

    شب خوش

    کوچک‌نوازید و بزرگوار

    خاکسار و سپاس‌گزارم