🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجارفتی

(ثبت: 778) بهمن 22, 1394 
کجارفتی

ای درد آشنای من

کجا رفتی

در روزهای سرد جدایی

دستهای احساسم یخ زده

و پای افکارم سست شده

بعد از تو

آسمان همپای من می گرید