🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجایی؟

(ثبت: 228582) تیر 7, 1399 
کجایی؟

 

چگونه بی تو نفس می کشم؟
وقتی نمی بینمت!
کجایی مرگ؟
کجایی؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام جناب نعمت پور
    لب مریزاد

    نفس , در ره بــازدم مــانده است
    که ای , که شمیم تو درمانده است

    🌹👌🌺

    • درود بر شما
      خیلی خوش آمدید و خوشحالم کردید
      ممنونم از نگاه زیبایی که به شعر داشتید
      و سپاس از تقدیمی تان
      زنده باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا