🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجا رفت؟

(ثبت: 224682) اردیبهشت 9, 1399 

رویایم چیدنِ بوسه از لبهایش بود

رویایم داشتنِ دستهایش بود

رویایم خندیدنش بود

رویایم استشمام هوای دور و برش بود

رویایم شنیدن صدای زیبایش بود

رویایم دسته گلی برایش در اتاقش بود

رویایم حلقه ازدواج در دستانش بود

 

رویایم صبح بخیر گفتن او بود

رویایم بوسیدنش قبل از خواب بود

تمام رویایم را بی رویا کرد و رفت…

1398.01.26

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. دی 10, 1402

    عالیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا