🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلک

(ثبت: 243485) آذر 23, 1400 
کلک

 

طـُرّه های مادرم
برفی نبود
کلک خورشید
فرق سرش را می ستود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 23, 1400

    چه قدر زیبا و شاعرانه
    درودها 🌷👏🌷

  2. خسرو فیضی

    آذر 23, 1400

    . صمیمانه ترین درودهایم را پذیرا باش 🌺
    . هرگز نتوانسته ام کلمه ای بیابم که به
    . اندازه ی کلمه مادر مقدس باشد
    . مادرم سال هاست که از زمین به بهشت خداوندی
    . کوچ کرده است . اما . من و همسرم و فرزندانم
    برای
    . ایراندُخت فرزانه و سخنور سروده کوتاه شما
    . متانت و سنگینی دماوند را حقیر می نماید
    . و کیست که از ارزش های مادر ننوشته باشد ؟؟؟
    . باور داشته باشید که خورشید برای شماست
    . که طلوع می کند 🌺💐💐🌹🌿🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا