🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کنار چتر

(ثبت: 261207) تیر 4, 1402 

 

باران
صدای ابر
نیست
چتر را کنار بگذار
رنگین کمان
بوسه خواهد زد
صورت خورشید را

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

نظرها 10 
  1. سیاوش آزاد

    تیر 4, 1402

    سلام موفق باشید

  2. مهدی سیدحسینی

    تیر 4, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

  3. سلام و درود و خدا قوت

  4. فیروزه سمیعی

    تیر 6, 1402

    زنده باد 👏👏👏
    زیبا و دلنشین
    🌺⁦☘️⁩🍃🌹

  5. علی میلادی

    تیر 9, 1402

    درود بر شما
    دلنشین و زیبا بود
    خدا قوت 🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا