🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه ی دلدار

(ثبت: 243615) آذر 27, 1400 

 

در پیچ کوچه ای که به دلدار میرسید
تا بام آسمان دو سپیدار میرسید

یک جوی آب کوچک از آن کوچه ی بهار
رد میشد و به پای چمنزار میرسید

گرد درختهای سپیدار پیچکی
قد میکشید و تا سر دیوار میرسید

از رقص آب بین شن و ماسه های جوی
آهنگ دلنواز خوش تار میرسید

برگی به روی آب شتابان و بی خیال
تا مقصدش چه خوب و سبکبار میرسید

سنجاقکی که گمشده ای داشت روی آب
در یاد یار با دل غمبار میرسید

آواز با طراوت گنجشکهای شاد
تا انتهای کوچه و بازار میرسید

پروانه ای ز ساغر گل مست گشت و رفت
آیا به این دیار دگر بار میرسید؟

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 27, 1400

    از رقص آب بین شن و ماسه های جوی
    آهنگ دلنواز خوش تار میرسید

    شعر گوشنواز و دلنوازی است
    درودها

    🌺👏🌺🍃🌺👏🌺

  2. خسرو فیضی

    آذر 27, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . برگی به روی آب شتابان و بی خیال
    . تا مقصدش چه خوب و سبکبار میرسید
    .
    . برگی به روی آب . . . به به چه زیبا تصویری
    .
    . آواز با طراوت گنجشکهای شاد
    . تا انتهای کوچه و بازار میرسید
    .
    . استاد ارجمند شراب ناب شیرازی همین قدر
    . مست می کند که غزل زیبای شما 🌺
    . دلتان شاد و لب تان خندان باد 🌺🌹🌺🌹

  3. علی معصومی

    آذر 27, 1400

    دروووود ها
    و
    احسنت
    چه زیبا
    چه لطیف
    ◇◇◇
    چه حسن ختامی!
    آی کاش برسیم
    🌺🍃🌺🍃🌺

  4. طارق خراسانی

    آذر 28, 1400

    سلام صفای عزیز

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدی 🌹🌹🌹
    غزلی روان و استادانه از شما خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا……. 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا