🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیستی

(ثبت: 212738) مرداد 9, 1398 

ای سکوت محض من در گفتگوی کیستی
مست و دیوانه اسیر تار موی کیستی

سرزمین قلب من بوی بیابانی گرفت
برکه بودم در نگاهت حال جوی کیستی

با تمام خستگیها عشق را طی کرده ام
هفت خوان عشق گو، تو شمس کوی کیستی

آبرو بردی ز کف رویی ندارم من دگر
خانه ام ویرانه کردی، آبروی کیستی

نازنین آشفته حالم کرده ای با رفتنت
آسمانم تیره گشته ماه روی کیستی

رفتی و با رفتنت جایی ندارم من دگر
کنجکاوم خود بگو در جستجوی کیستی

آتش عشقت به جانم شعله ها زد بارها
آرزویت کرده ام در آرزوی کیستی

نسرین_حسینی
31

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 9, 1398

    آرزویت کرده ام در آرزوی کیستی؟

    . سلام و درود بر بزرگ بانوی پاک

    خیلی زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌺🌿

    • نسرین حسینی

      مرداد 12, 1398

      درود برشما استاد عزیز بسیار سپاسگزارم از
      نگاه وحضور زیباتون
      خواندید ب مهر گرانسنگ
      برقرار باشید

  2. امیر جلالی

    مرداد 9, 1398

    بی نهایت زیبا و دلنشین بود آنچه خواندم . یک بیت زیبا تر از بیت دیگر … بهره بردم و درود بر شما

    • نسرین حسینی

      مرداد 12, 1398

      درود برشما سپاسگزارم جناب جلالی عزیز
      خواندید به مهر
      برقرار باشید

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 9, 1398

    سلام و درود

    کنجکاوم خود بگو در جستجوی کیستی

    نجوای دل همان حدیث نفس ؛ وجدان بیداری …

    دستمریزاد بانو

    🌸🌺🌺🌷🌺🌺🌸

    • نسرین حسینی

      مرداد 12, 1398

      درود برشما سپاسگزارم استاد گرامی
      خواندید به مهر
      مانا باشید

  4. علی معصومی

    مرداد 9, 1398

    🌿🌺🌺🌷🌷🌷
    بسیار زیباست

    • نسرین حسینی

      مرداد 12, 1398

      درود برشما سپاسگزارم استاد گرامی
      زیبا خواندید
      برقرار باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا