🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذشته ویتامین‌ِ مطابقِ میلِ مرگ

(ثبت: 255999) بهمن 18, 1401 
گذشته ویتامین‌ِ مطابقِ میلِ مرگ

 

کاش می‌فهمیدیم
تهِ بن‌بستِ سکوت
هرکه از کوچهٔ شب می‌ترسد
خاطراتی دارد
که خدا می‌داند
قدمی بردارد
رو به بیداریِ بوف
رو به بی‌خوابیِ شک
ناگهان می‌میرد
قبل ‌از آوازِ کلاغ
بعدِ تشییعِ دلش
بعدِ تکفیرِ خودش
قبل ‌از آغازِ رسیدن به سَحر

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام حضرت استاد یغمایی
    عرض ادب

    بزرگوارید
    از لطف و محبت شما ادیب گرانقدر سپاس‌گزار و خاکسارم

  2. سلام و درود بر غزل‌بانوی شعر پاک

    از لطف شایان سرکارعالی به خطی خطی حقیر سپاس‌گزارم

    سلامت باشید

  3. سلام و درود جناب دکتر مدهوش عزیز

    .شب خوش

    از لطف و محبت شایان حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

    سلامت و سعادتمند باشید

  4. سلام و درود جناب رضاپور گرانقدر

    شب خوش

    از لطف حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

    دست و پا شکسته خط‌خطی و شاگردی می‌کنم در خدمت شما ادیبان عزیز